Darmreinigingsprogramma

Heeft u vragen?

Neem contact op met ons klantenservice consulent!

Mona de Jong

Klantenservice

Bereikbaarheid: 08:00 - 16:30
Telefoon: 0858 880 271
Skype: naturalswiss-deutschland
E-mail adres:
kundendienst@naturalswiss.ch

Ingrediënten
Zwitserse
60 dagen garantie
Levering

Privacybeleid

Bij ons bedrijf zijn uw persoonlijke gegevens veilig en geven wij deze aan niemand anders door.

De bij de bestelling opgegeven gegevens zoals adres, telefoonnummer, bankkaart nummer, etc., worden uitsluitend gebruikt voor de bestelling en verzending van het pakket.

We gebruiken uw email adres niet om SPAM te verzenden, wij ondersteunen geen ongevraagd postverkeer, van tijd tot tijd informeren wij alleen onze klanten van aanbiedingen. Indien u daar niet van gedient bent kunt u ons dat laten weten door een bericht te sturen naar: kundendienst@naturalswiss.ch

Aflevering

Een bestelling zal 2 werkdagen in beslag nemen. Over het tijdstip zult u van UPS koeriersdienst per e-mail op de hoogte worden gesteld van het verwachte leveringstijdstip. Levering zal plaatsvinden tussen 08.00 en 17.00 uur.

Heeft u vragen over uw producten, neemt u dan contact op met onze klantenservice: kundendienst@naturalswiss.ch

Garantie

Indien u voor twee of drie maanden producten besteld zult u voordeliger uit zijn.
NaturalSwiss kent een geld-terug garantie toe binnen 60 dagen betreffende het Clean Inside of ToxiClean programma want het is voor onze allereerste consumenten aanbovelen in het begin een reiniging van 2-3 maanden uit te voeren. Wij adviseren u deze periode uit te trekken maar geven we ook een 60dagen-geldterug-garantie indien u niet tevreden bent met het resultaat. We willen zeker stellen dat onze klanten geen verlies hebben en is ons advies om tot een bestelling van twee of drie maanden over te gaan, om de klanten geld te laten besparen, in vergelijking met de afzonderlijke producten van het programma.

Uit ervaring is gebleken dat wanneer er in eerste instantie maar een pakket wordt gekocht en na drie weken nog een, dit zeer onvoordelig is. Zo kan er een behoorlijke som geld bespaard worden op deze mooie producten.

Gegarandeerde tevredenheid
Dankzij de Geld-teruggarantie heeft u twee maanden de tijd om rustig van de voordelen te genieten en te ondervinden dat het zeker zijn geld waard is. We zijn er van overtuigd dat het Clean Inside Programma al uw verwachtingen zult overstijgen. Er is inderdaad een klein percentage mensen dat gebruik maakt van de Geld-teruggarantie maar dat is meestal om persoonlijke- en financiële redenen. Zeker niet omdat ze niet tevreden zijn over de producten en daarmee kunnen we de tevredenheid garanderen.

De voorwaarden voor de Geld-teruggarantie
Terugzending: Indien u niet tevreden bent over de producten, krijgt u uw geld terug. In dit geval is het belangrijk om te weten dat geopende pakketten en het eerste programma niet vergoed worden. Stuur dit naar: NaturalSwiss, Nyon Lake Geneva, Route de Crassier 7, Eysins 1262, Zwitserland. Wij kunnen alleen tot terugbetaling overgaan als alle verpakkingen door ons ontvangen zijn. Wij gaan niet over tot vergoeding voor bestellingen die langer dan 60 dagen voorheen zijn gemaakt en heeft de garantie alleen betrekking op gesloten, tweede, derde en meerdere pakketten. Sluit ook de rekening in het terug te zenden pakket bij, of een kopie, en geeft u het juiste bankrekeningnummer op waarop u het geld wilt terugontvangen, IBAN, Swift Code en stuurt u ons alstublieft een email. In het geval van een betaling per kaart of PayPal hoeft u niets aan te geven en volgt er een automatische terugstorting. Tot 60 dagen na toezending kunt u overgaan tot dit besluit, wij zullen u verder geen vragen stellen. Na 15 werkdagen vanaf ontvangst zal de betaling rond zijn. Wij vragen daarom uw geduld. De kosten van de retourzending van het pakket zijn voor rekening van de klant. Stuur in u eigen belang het pakket met een traceerbaar nummer zodat bij verlies er altijd een bewijs van verzend en ontvangst is waarop het leveringsadres is aangegeven met de datum.